lördag, mars 07, 2009

Trädgårdsarbete

Idag har vi haft Bettans mamma och pappa (+mormor) och hennes bror Kjell och hans Katta :)

Med dessa kom det två motorsågar. Så idag har det kapats träd så det stått härliga till. Mycket avfall till tippen samt mycket blivande ved till Häradsö (som jag ska klyva). Inga bilder, för jag är helt ärligt aptrött. Men imorgon så kommer det nog bilder.

Nu ska jag lägga mig i soffan, vila med mamman till mitt kommande barn som har lagat mat och servat oss hela dagen...

Fint blir det...

Tack för hjälpen alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande med bilder så småningom! Kan tro att ni är trött nu...

Kram!

Anonym sa...

Visst är det skönt att ha sådant gjort!
Vi hade oxå massa träd på vår tomt. Min käre far sågade ned alla träden samtidigt som vi flyttade in i huset!

Han är inte klok!

Bra med family ibland...he he he

Ha en mysig söndag!

Kram från sjuklingen.....