onsdag, mars 04, 2009

Mitten av veckan

Ja vad händer här då ? Inte så mycket, hittills har det varit en lugn vecka och tur är det för jag är så otroligt trött just nu. Har kommit hem efter mina fyra timmar på jobbet både igår och i måndags och känt mig helt kraftlös. Men det är nog så ibland att man bara måste lyssna på sin kropp och sitt huvud och bara koppla av ibland. Är kanske inte så bra på det.

Idag har jag varit på vattengympa för gravida. Det var jätte härligt att få lägga sig i en 35 gradig pool och känna sig någorlunda viktlös. När jag satte mig i bilen tänkte jag, shit jag är ju skit blek - fy va pinsamt. I vanliga fall om man ska utsätta sig för bad brukar man ju ha solat lite så att inte folk bländas av ens vita hy, men det är kanske inte direkt vad jag brukar tänka på just nu. Väl där insåg jag rätt snabbt att alla var precis lika bleka som jag :) Riktigt härligt att se en grupp med stora magar hoppa omkring i vattnet otympliga som få.
Kännde mig piggare och framförallt nyttig när jag gick där ifrån, så nu är det inbokat varje onsdag ända fram tills förlossningen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att få känna sig tyngdlös ibland....skulle vi nog alla behöva titt som tätt!

Inte långt kvar nu ju!!!!

Många kramar till er alla!