söndag, mars 15, 2009

Kalaset

Igår var vi ju som sagt i Hertered utanför Halmstad och firade de båda jubilarerna. Otroligt god mat och himmelsk tårta och framför allt underbart sällskap.

Födelsedags barnen.


Här har vi Bror även kallad Kesch med Kattas brors dotter Alva. Här lektes det en massa under borden värsta kojan ju.


Söndagen har varit lugn för oss, man blir ju faktiskt trött när man har varit på kalas. Ont i benen och fötterna känns som dom ska sprängas. Har en hel del vatten i kroppen, det räcker med att jag lägger det ena benet mot det andra så är det snygga märken av var endaste liten söm. Tittar ni på bilden ovan kan ni skymta mina vader, man ser precis var kanten på mina strumpor går (klicka på bilden). Trotts onda fötter och trötta ben har vi ändå hunnit med lite idag, Peter har städat bilen och fixat lite i hallen uppe medans jag har varit en god sällskaps dam.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att det var det lyckat kalas!

Usch jag lider med dig Bettan. Det är såååå jobbigt när man lägger på sig massa vatten....precis som man inte redan har en jävla massa kilo att dra runt på!

Hoppas det blir bättre.

Kramar i massor!