måndag, mars 16, 2009

En toppen dag

Idag har det varit en riktigt bra dag. Fick besked om att havandeskapspenningen blev beviljad. Så från och med början av april och fram till den lilla kommer, jobbar jag bara halvtid. Känns skönt att inte behöva fundera mer på det. Inte nog med det utan kyrkan vi har tänkt gifta oss i är nu bokad och så även prästen. Nu ska det planeras må ni tro ska börja kolla på brudklänningar nu, så att jag har ett hum om hur jag vill ha den innan min kära mor syr den. Det ska bli så fantastiskt roligt, det bara spritter i hela kroppen.

Snart är han min inte bara i ord utan också på papper =)
Bilden är tagen av bästa Malena

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååhhhh ni är såååå VACKRA båda två!!!!!!

Såååå satans skoj med bröllop!!!!

Många kramar från lilla mig!

Anonym sa...

Bilden är UNDERBAR!!!

Lycka...lyckliga... HÄRLIGT!!!

Anonym sa...

NI är dom bästa! Och ja bilden är superfin men det är inte svårt med så fint motiv!!!

Vad roligt med allt som vi har framför oss!
KRAM!