söndag, mars 01, 2009

Kalas hos världens bästa mamma...

... har vi varit på idag. Min (Peter) mamma har haft födelsedags kalas med god mat och trevlig sällskap. Maten var förövrigt helt galet god och vi kommer garanterat göra detta till oss själva och vid någon bjudning. Vi fick dock inte med receptet hem idag men det kommer.

Mamma fick lite annorlunda presenter med väl nyttiga efter eget önskemål... hon ser rätt nöjd ut ändå :)



Min bror från Skultorp ringde och ville skype:a (Som telefon fast med rörlig bild på datorn) och så fick det bli. Min roliga far har ramlat på cykel för ett tag sedan och fick handen och en bit upp på armen gipsad för att båtbenet skulle läka ihop... detta vet ju barnen från Skultorp om. Och med viss ledningen i rätt riktning från Pappa Patrik så frågade Gustav om Farfar har köpt hjälm efter det som har hänt...


Detta ledde till något hysteriskt roligt. Pappa försökte förklara sig med ljög väldigt dåligt. Ni kan ju se barnens mycket skeptiska utryck... den gick inte riktigt hem ;)


Sen klev lekmamma Mallan och Farfar in och gjorde någon improviserad dock teater, det var uppskattat :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att ni hade kameran med er! Speciellt när ingen annan hade det...
Toppengod mat som sagt!

Kram!

Anonym sa...

Hahaha!

Anonym sa...

Ha ha ha...kanon dag med andra ord!

Peter, din pappa har likadan dator som min dotter Thea! Den är galet snygg!!!!

KRAAMET!

Anonym sa...

UPPDATERA!!!!!!!
Kikar in varje dag och jag vill gärna se vad ni hittar på varje dag!!!!! ju!

KRAMET!