lördag, februari 28, 2009

Sol och mat

Idag har det varit en lika underbar vårdag som igår. På förmiddagen var det två hundar som låg här på golvet och njöt av solen, det är inte bara vi som har längtar efter den. Visst ser det mysigt ut.
Vi har även idag varit hos mina föräldrar och ätit middag, idag har också min bror med sambo, min syster med kille och mormor också varit där. Det är så roligt när man får träffa alla samtidigt.
Maten var lika god som vanligt och nu är både Peter och jag mätta för en hel vecka känns det som. Men vi vet ju att det känns så idag men konstigt nog kommer man ju vara lika hungrig då.
Och tur är väl det för i morgon är det middag igen fast hos mamma Ewa och Pappa Johnny. Är så himla skönt med såna här helger där man inte behöver laga mat själv.

Jag måste berätta nått annat "roligt" jag aldrig varit med om tidigare. Igår när jag stod och borstade tänderna och tittade ner på magen var den helt sned. Lilla bebisen hade nog en riktigt skön sovstil där inne, ena sidan buktade ut och den andra var relativt platt, eller ja platt och platt vet jag väl inte men första gången jag riktigt såg på hela magen att det är någon där inne.
Det är ju inte bara vi vuxna som har träffats idag här är dom båda kusinerna i magarna, tänk vad dom kommer ha roligt tillsammans. Kommer ju bara skilja några veckor på dom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en underbar dag!!!!!!

Såå fina ni är!!!

Kraaam

Anonym sa...

Låter som en underbar dag!!!!!!

Såå fina ni är!!!

Kraaam