torsdag, februari 05, 2009

Vecka 23

Veckorna bara rullar fram, det går så fort kan inte fatta att det bara är 17 veckor kvar sen kommer hon/han =)
I söndagskväll fick pappa Peter en knuff av den lille/lilla, första riktiga sparken han har känt. Jag däremot känner det mer än ofta. Ibland lyckas denna lilla bebis kittla sin mamma från insidan. I Tisdags var jag på kompetensutveckling och givetvis börjar det kittlas då och jag börja småskratta. Lite pinsamt folk fatta ju inte varför jag satt där och fnittra.

Här kommer veckans bilder
Bebisen är nu ca 20 cm lång från huvud till stjärt och väger ca 600 g.


Vi hade lite fika besök här när jag kom hem idag. Elena och Moa var här för att kolla på sovrummet.
De hade gjort världens snyggaste snögubbe, som står på vår baksida. Inte varje dag det händer på den här tomten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fin du är Bettan!
Njut av magen mens den är någorlunda liten....sen blir det tungt och man vill bara ha ut åbäket... he he he

Har ni några namn förslag än på "flickan"!!!!!!!?

(jag tror det blir det)

KRAMET!