lördag, februari 14, 2009

Alla hjärtans dag...

... är det ju idag. Och det har vi firat. Jag har gett mitt älskade allt en armband med två stycken balocker som det så fint heter. Det smarta med armbandet är att man kan bygga på med i stort sett hur många balocker som helst, och det finns verkligen jätte många så man kan göra det personligt osv. Bettan fick en bokstav, P för Prinsessan Bettan... eller för Peter, och en liten sko. Ni som känner min bättre hälft vet ju att skor är något som ligger henne nära om hjärtat.



Bettan har i sin tur skämt bort mig idag, jag har fått fantastisk mat, MIN favorit choklad som jag kan äta typ ett ton av utan att blinka. Belgiska choklad snäckor.


Detta fick jag "bara-komma-och-sätta-mig-vid". Samma rätt som Bettan bjöd mig på första gången vi så att säga, åt ihop.


Och när jag hade ätit mig sådär härligt mätt, så säger kvinnan att det kommer en efterätt också... ännu en favorit. Hemmagjord glasstårta... formad som ett hjärta :)


Och under hela tiden vi har myst och ätit gott, så har vi varit barnvakt åt lilla Lisen 10 veckor. Hon är rätt enkel att ha och göra med förövrigt.

Det tar på krafterna att leka med två äldre hundar... och två vuxna människor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

du har en riktigt mysig blogg (:

Anonym sa...

Vilken liten härlig valpmage!!! Ni verkar ha haft en supermysig alla hjärtans dag.

Kram på er!

Anonym sa...

Herreguuuud vilken Alla Hjärtans Dag ni har haft!
Ni går vekligen in för det!!!!!

Snälla lova att ni fortsätter med detta även när bebben är född!
Sååååå gulligt!

Kramet!

Anonym sa...

Glasstårtan såg himla god ut :)