måndag, februari 16, 2009

Måndag... alltid en hit

... eller nä, det är inte det i regel. Man gör vad man kan för att lindra måndagen dock och min blivande har gjort 2st hemma-pizzor som vi har ätit ikväll (Inte allt givetvis, dom blir perfa att värma när man vill senare så mycket hamnade i frysen). Det är gott det där, maten som man själv gör. Jag är ju som min mamma säger dock väldigt bortskämd vad det gäller mat... så jag klagar inte :D Men hemmagjorda pizzor Ä R godare än köpta - punkt.



Var på en anställningsintervju idag förresten... Största muppen jag träffat någonsin tror jag, hon fattade nog inte det själv men det jag skulle göra beskrevs så-nära-nog som ett pyramidspel. Folk jobbar, du får en summa av det, ju fler vi blir, desto mer pengar osv. Nä... usch. Aldrig dit igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om ni har svårt att få i er dem så ring :-)

Har ni viasat eller hur är det? Jag tänker på uppkommande champions league-matcher...

PUSS!

Anonym sa...

Gotteligott gott!

Hemmagjord pizza ruuuuleees!!!

Tråkigt det där med jobb. Det kommer snart ska du se!

Kramet