torsdag, mars 05, 2009

Vecka 27

En vecka till, det går så fort!
Blivande pappan som skriver, snacka om att min blivande fru börjar få en riktig gravv-kula på magen nu! (Grav-kula med grav som i gravsten ser väldigt fel ut ;) )
Hon riktigt lyser, underbart att se. Ok det gör ont på henne ibland, det förstår jag ju men det gör inte ont i mina ögon att se henne. Hur som, bebisen - I vecka 27 är medelkroppslängden 36 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 1000 gr... 1kg! 500g jag med andra ord... mycket underhållande tanke. Tänker ofta på hur stor Bettan ska bli och varje gång jag tänker på det, så får jag ett regält leende, ser förmodligen jätte dum ut... men det är i all välmening jag ler.
Min B... är bäst.

Vecka 27


Vecka 27

4 kommentarer:

Anonym sa...

Här jävla händer det grejer!!!!!

Herreguuuud vad fiiin du är!

Klart att du är stolt Peter...med en sån vacker blivande FRU!!!!!!!

Kram till er båda 3!

Anonym sa...

Härligt härligt...

Anonym sa...

DU ÄR FIN ELISABETH(=
PUSS

Anonym sa...

HANNA GLÖMDE JAG SKRIVA(=