tisdag, mars 17, 2009

"Vita tallrikar med guldkant..."

... har vi efterlyst tidigare. Min (Peter) mormor ringde idag och tipsade om en sida jag aldrig har hört talas om, konstigt nog. Värnamo Torget

Som blocket fast lokalt för oss, mycket bra.

Hur som helst, där fanns det en annons på en hel uppsättning med vita tallrikar och koppar osv i vitt - med guldkant, typ 37 delar för 200 spänn. Den ringde vi på och visst fanns den, så nu kom vi väldigt långt på vägen att förbereda allt som komma skall. TACK mormor för tipset! ;)

Annars har vi haft sol idag så jag och vovvarna har varit ute på promenad, lite surt med vinden men man ska inte klaga. Våran baksida behöver torkas upp efter alla fötter och träd som hamnat där. Vi jobbar på att få ner de sista träden också, lite hjälp från min pappa som verkar lovande samt att jag kollar upp med lite lokala trädfällare. Vi får se :)

På återseende!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hon är finurlig Asta! Himla bra ju!

Anonym sa...

Fan va coolt!
Jag visste inte ens att det fanns en sådan sida!?

Kul att ni hittade i alla fall!

Kramet!

Anonym sa...

Haha heja Asta! De ska vara di äldre till det där ;)