fredag, april 30, 2010

Valborgsmässoafton

Ja idag ska man fira in våren, det gör jag genom att sätta upp ett växthus till min mamma, inte bara jag det hade varit lite väl ingenjöraktigt ;) Peter jobbar kort dag så i eftermiddag blir det mys och om vädret tillåter så kanske lite grill.

En av de bloggare jag besöker dagligen hade ett trevligt inlägg senast, det går ut på att ni som är här inne och läser vår blogg skriver en liten kommentar på hur ni känner antingen Bettan, Peter eller Clara, behöver inte vara någon c uppsats. Så om ni känner oss genom bloggen, familjen eller annat ser vi fram emot din kommentar idag.
En varm vårhälsning från vår lilla familj!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Första gången jag träffade Bettan va i Skillingaryd på trimkurs med Cockerklubben.
Sen har vi fått barn nästan samtidigt så nu träffas vi lite då och då....!! Kram Anna o Wille

farmor sa...

Jag behöver ju inte tala om hur jag är släkt med denna lilla söta familjen.
Jag önskar er en härlig Valborgshelg, själv börjar jag jobba i em. och hela helgen. Det är faktiskt helt ok, det är mysigare även på jobbet då det är helg.
Saknar er, hoppas snart att vi kan träffas
Kram
Pussa lite extra på Clara

Anonym sa...

Träffade er på babysimmet i höstas. Men nu är vi ju inte i samma grupp längre så nu ser man aldrig er!
Kramar Johanna och Selma

Anonym sa...

Elisabeth har jag jobbat tillsammans med. Tur jag hade henne, för tjänsten i sig, var ganska "hård". Trevlig helg! /Emelie & Stina

Anna sa...

Min underbara Elisabeth har jag nu haft äran att vara vän med i 10+ år och vi har varit med om en hel del tillsammans och kommer att fortsätta många år till! Och genom Elisabeth så fick vi chansen och turen att lära känna Peter! Fantastisk man! Och dessa två underbara kärleksfulla skapade sötnosen Clara som jag tyvärr inte träffa så ofta :( men snart kommer ett paket att trilla ner i brevlådan! Puss älskar er!

Anna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Rantamor sa...

Söta lilla tjejen, hoppas att ni får en riktigt mysig valborgshelg. Här regnar det och är kallt...hoppas att ni har bättre väder..

Ha d gott.

Maria o Sol sa...

Började med att jag hamnade på din blogg..genom Malena, tyckte det var kul att läsa om din graviditet då jag själv hade en liten i ugnen.
Sen träffades vi i verkligheten på babysimmet.
Ha en bra Valborg.
Kram

Elena sa...

Elisabeth är en av mina bästa vänner. Lärde känna henne genom en gemensam vän för ca 13år sen. Puss på er!!

Anna Söderberg sa...

Jag vet inte hur jag halkade in hos er men jag har ju lärt "känna" er via bloggen :)

Ha en vra första maj!!

Kramis