tisdag, april 06, 2010

Känns som att det är måndag idag

Det är nog inte bara jag som tycker det. Jag var ju inställd redan härom dagen att vi låg en dag efter, det betyder nog att denna veckan kommer gå fort den med. Idag har Elena och Moa varit här en sväng på förmiddagen, vi ska även träffa dem i morgon, då ska vi baka lite och ha det mysigt. Claras mormor har varit här medan jag var på min sjukgymnastik, är så skönt att ha familjen nära när man behöver lite hjälp, oftast är ju Peter ledig på tisdagar när jag är i bassängen och då behövs det ju ingen barnvakt. Men idag är han på jobbet och då ställer mormor mer än gärna upp. Tänkte jag skulle visa lite vad jag fick när jag firades.
Två vackra sommarklänningar
Två fina koppar till min matservis
En härlig scarfs
En otroligt vacker fårskinnskudde
Det var inte allt, jag önskade mig "en dag på stan" och jag fick ett bra bidrag till shopping och jag tror nog att mamma/mormor ställer upp som barnvakt den dagen med om inte Peter är hemma.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så mycket fint du fått...hoppas du hade en härlig födelsedag. Fick också ett bidrag av min man när jag fyllde år i nov. Konstigt nog så blev det inte så mycket shoppat till mig utan betydligt mer till Wille. Det är ju sååå mycket roligare att handla till honom än till mig själv. Tror det är så hos dom flesta mammor... :) Kram från Anna o Wille

mormor Annika sa...

Det går nog bra ..eller så följer vi med o shoppar :)

Anna sa...

Vad fina presenter du fatt vannen!!! kram