torsdag, april 15, 2010

Torsdag!

Nu går veckan mot sitt slut igen och snart är det helg, JIPPI! Denna helgen är Peter ledig, är så skönt att få två dagar tillsammans, man hinner med så mycket mer. På helgens lista står det, byte av vinterdäck till sommardäck, premiär grillning och lite trädgårdsarbete. Får hoppas att vädret blir lika fint till helgen som det har varit nu i veckan.
Idag har jag och Clara varit på öppnaförskolan, Clara är så glad när vi är där hon gillar verkligen att krypa omkring bland alla leksaker och barn. Just nu ligger hon ute i skuggan och sover, hon blir alltid trött efter vi har varit där, och då kan jag passa på att fixa lite. Ikväll ska jag till bästa Emelie på inrednings party, har varit inne på deras sida och tjuvkikat lite och där fanns ju en hel del jag skulle kunna tänka mig.
Kram på er!

6 kommentarer:

Anna sa...

Ha så jätteskoj ikväll!! Å ha en underbar helg goa familjen Helgesson Nyberg! Kram kram

Anonym sa...

Visst är det härligt väder vi har....hoppas också att det håller i sig över helgen. Såg väl inte jättelovande ut men när hade metrologerna rätt senast ;)Måste få till en träff snart igen....du kanske har lust att komma ut hit så kan vi ju gå en runda i skogen med hundarna så kan vi ju unna oss lite go fika sen. Så kul med inredningsparty...låter dyrt bara för man får väl massa dumma renoveringsideér :) Ha det så gott Kram Anna o Wille

Farmor sa...

Du tar jättefina bilder min lilla "sonakvinna"
Ha det bra, Kram på er

Anna Söderberg sa...

Vilka söta kort du tagit!
HIttade du nått på partyt?
Hörde tyvärr att det kan komma snö till helgen :(

Kramis

Lena sa...

Såg nu att jag hade fått eran kommentar, men nu har jag två ;) hur det kan bli....
Ni har ju en sån sötnos ni med, fast jag är ju farmor till min lilla sötnos Thea..
Ha nu en trevlig helg och lycka till med däckbytet och grillningen..och att solen tittar fram på er...

Rantamor sa...

Ja du den humlan satt fint den, och så blev ju fotot fint med. Riktigt macro snyggt.
Fast snyggare är nog Clara, som jag ser har fått lite sol på näsan.

Tack för din kommentar hos mig.
Näe vinkaraffen är tyvärr inte Iittala, utan som gubben min brukar säga, "ikea skit". Men jag tycker den är snygg jag med, har två st så man kan servera vatten till. Jag tror att Iittala har något likadant men mycket mycket dyrare.

Hoppas att ni får en trevlig grillkväll och en trevlig helg.