onsdag, april 21, 2010

Go kväll!

Ett litet kvälls inlägg innan det är dags att sova.
Inatt vaknade Claris vid 01:35 och tyckte det var dags att kliva upp, den så kallade morgon blöjan hade hon också ordnat till sin mamma, så det var bara att kliva upp. Halv 4 fick jag somna om efter att ha haft en goding som hoppat i sängen och babblat på en en lång stund. 07 ringer väckarklockan snacka om att jag va döööööötrött. Iväg till mamma/mormor, hämta upp henne och sedan iväg till storstan. Shopping blev det! En ny "barnsäker" tv-bänk, skor och lite annat smått och gott. Gillar verkligen skopunktens erbjudande betala för två ta tre. Nu ska denna trötta bloggerskan lägga huvudet på kudden, er andra kollar jag in hos imorgon bitti :) KRAM!!!

Så här kommer mina fötter va klädda i sommar :)

4 kommentarer:

Anna sa...

Vad fina skor du har kopt!!! Hoppas att du fick en god natt somn inaatt.

kram

Anonym sa...

Oj, lite trött blir man då!! Fina skor! /Emelie & Stina

Anonym sa...

Härligt med en tur till storstan....sen att du kunde shoppa lite skor gör ju inte saken sämre. Hoppas du fått sova inatt.. Kram Anna o Wille

Lizette sa...

åå jag vill oxå till skopunkten, man får allt lite vårkänslor när solen spricker igenom