söndag, april 11, 2010

Liten

Veckans fototrisstema är "liten" till förmån för världens alla barn och kampanjen För varenda unge. Idag har jag inte så mycket tid till bloggande eller fotande, så det bli foton från "arkivet" på en "liten" tjej som fotas dagligen så det finns en del att välja mellan.
Idag ska jag och lilltjejen ut på landet, mina föräldrar är på weekend i huvudstaden och vi ska hem för att ta han om alla djuren. Peter lämnar vi hemma eftersom han måste jobba, så inatt kommer han få sova ostört ;) Clara är nämligen förkyld och har haft det svårt att sova, hon är bättre tycker jag men näsan rinner som bara den. Blir en långpromenad i skogen med Clara, vovvarna och kameran idag. Ha det gott alla goa blogg läsare !

14 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

Söt liten tjej och underbara foton!
Härlig sprallig triss!

Maria G sa...

Underbara bilder på din lilla Clara!
Ha en riktigt bra dag!

Anonym sa...

Vad mysigt=)
Emma

Lena sa...

Jättefina bilder = )
Härlig triss!

// Lena

Rantamor sa...

Härligt med den lilla bebisen som man får se växa på din blogg.
Gillar sista bilden mest, men hon är söt på alla.

Ha d gott.

Jah Hollis sa...

Det var en fin bildserie på den lilla.

Monkan sa...

Mycket fina bilder på en Liten.

Lena Rollmar Kårén sa...

Underbara bilder!

Misswhatsit sa...

Riktigt fina bilder på lilla Clara. Hon är jättesöt!
Ha en bra kväll!

Lena sa...

Riktig sötnos...Fina bilder på en LITEN tjej.... ;)

Elena å Moa sa...

Åh lilla hjärtat vad fin hon är.
Pussar

Tina sa...

Liten, men jättesöt!!

Kram på er,

Tina

Anna sa...

Lite butter på första bilden? :)

Jättefint!

Lena sa...

Oj, såg att jag fått en kommentar av er på Trissen LITEN..så snällt, men jag råkade nog tappa bort den på något vis, innan jag han läsa.... Sorry ;)