fredag, april 02, 2010

Den bästa...

Den bästa Elisabeth Nyberg fyller år idag. Så då är ju en blogg från hennes man på sin plats eller hur?
Ni som läser bloggen känner ju henne rätt så väl numera i och med att hon uppdaterar såpass ofta, med undantag från de senaste dagarnas tele och internet kaos hos oss. Men det finns ju sidor som ni aldrig ser, som endast jag ser så att säga. Hennes fantastiska leende när jag och Clara kommer upp och säger godmorgon. Nyvaken med allt vad det innebär så får hon mig fortfarande att smälta och tänka "Ja... det är ju inte så konstigt att jag gifte mig med henne..."
Hur hon allt som oftast har maten näst intill klar när jag kommer hem från jobbet (en helt osannolik lyx att ha). Att hon alltid står vid min sida när jag behöver det, även när jag inte tror att jag behöver det. Hon är världens bästa Bettan helt enkelt... och min :) Bara min.

Så ställ upp er nu, i hyllningskören och säg grattis till Claras mamma, min fru och eran guide till en inblick i våran vardag - Elisabeth.


Grattis Älskling, tack för att du står ut med mig :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Så vackra ord du beskriver din kära fru med.....blir ju riktigt rörd. Här kommer ett stort grattis från Anna o Wille med familj. Hoppas ni får en underbar dag... Kram Anna o Wille

Rantamor sa...

Men lilla du fyller du år idag GRATTIS.
Och du vilken fantastisk man du har som skrivit en hyllning till dig. Hoppas att ni får många lyckliga år att älska varandra.
Allt är inte solsken jämt...men man kan göra det till d. Förgyll vardagen.
Vi har varit gifta 40 år i höst.
Tänkte ta ett helikopterlyft upp på kalfjället och sova tält å fiska en vecka.
Låter väl najs...

Ha en fortsatt bra påskhelg.

Anonym sa...

Vilka fina ord Peter!

Grattis Bettan, njut av dagen!

Kram från Mallan och Jocke

mormor Annika sa...

Hipp Hurraaaaaa!!!!!!
Grattis på din dag o Tack för förmiddagsfirandet ...vi fortsätter o firar på söndag !
Puss o kram från mamma o pappa

therese sa...

grattis kommer och firar lite till på söndag!

Tina sa...

Så fint du skriver, Peter!!
...och GRATTIS till Bettan, hoppas dagen är och har varit alldeles fantastisk!

Kram!

Maria o Sol sa...

Det är ingen vanlig dag för det är Bettans födelsedag hurra hurra hurra. Stort grattis.

Anonym sa...

Grattis min underbara vän!!
Hoppas din dag har varit toppen.
Älskar dig gumman. Pussar från Mig och min familj.

Anonym sa...

Konstig får inte in mitt namn, men det är ju från oss alltså:) Elena med familj.

Anna sa...

Manga grattis till dig min underbara du!!! puss och kram