lördag, april 03, 2010

31...

Hur gick nu detta till... är jag verkligen 31år... känner mig mer som 26år, kommer väll att känna mig yngre än vad jag är i många år till får vi hoppas. Gårdagen var helt underbar, den började med skön sovmorgon och där efter skön sång av mina två godingar. Efter en liten stund kom mamma, pappa och syster, med blommor och frukost. Vi har bestämt att jag inte ska firas förens på söndag, men de känner ju mig och vet hur glad jag blir när "min" dag uppmärksammas, jag är nämligen paket galen, men vem är å andra sidan inte det...
Till kvällen hade vi trevligt besök av makarna Lilja och deras lille Adde. Så trevligt att få träffa dem, efter som de bor i annan ort så blir det inte så ofta. Innan kvällen var slut såg jag och Peter Law abiding citizen, ett litet film tips för er om ni inte redan har sett den.
Nu vill jag varmt tacka min underbara, fina make för gårdagens otroliga blogg, kan bara säga att frugan fällde en och annan tår av lycka att få vara just DIN

Jag vill också tacka alla er andra för alla gratulationer både här och på FB, det värmer så mycket i mitt hjärta att ni uppmärksammar "min" dag TACK, TACK, TACK mina fina läsare.
GLAD PÅSK!

4 kommentarer:

mormor Annika sa...

Härligt väder vi haft idag :)
Fina blommor du fått , imorrn kommer vi med paketen :)
Puss o kram

Anna Söderberg sa...

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTISSSSSSSSSSS fina du!!!!
31 är ingen ålder ju!!

//Tant Anna

Lizette sa...

ja man undrar ju vart tiden tar vägen, hmm, san ändå häromdagen till magnus " ja att förra året så hade ni mycket i planerna" ;) Men visst är det härligt?
Men en sak som jag funderat på, var inte vi jämngamla =P
Kramar

Anonym sa...

Ojoj, här sitter jag med tårar i ögonen, när jag läste Peter fina inlägg! Underbart härligto få läsa om eran lycka & kärlek! <3 Hoppas du hade en bra födelsedag! O haft/har en bra påsk! Kram /Emelie & Stina