onsdag, april 28, 2010

Hej!

Har hamnat i en bloggsvacka, lusten är det sisådär med det blir lätt så fram på våren när man vill vara ute istället för att sitta vid datorn. Igår var jag och Clara på stan, jag var på jakt efter en jacka. Det fanns inte mycket så jag klickade hem den här från H&M, va tycks?
Vad händer mer här, Claras ena framtand har börjat spricka igenom och jag tror att en tand jämte den är på väg igenom med. Hon bablar på ordentligt hon kan nu säga mamma, titta, där, vi tror att hon är på väg att säga pappa, hon sägen nämligen bappa. Med oss vuxna rullar livet på som vanligt. Peter är ledig till helgen och har kort dag på fredag, får se vad vi hittar på. Vad ska ni hitta på den kommande stora vår helgen?

6 kommentarer:

Maria o Sol sa...

Vilken snygg jacka!
Jag ska jbba en liten sväng på Lördag, annars ska vi sikta in oss på lite grillning, trädgårds arbete och långpromenad.
Ha det bra!


P.s Går ni på Babysimmet?

Anonym sa...

Kanonsnygg jacka tycker jag....!! Vi får nog viga hela helgen åt att städa, röjja och piffa inför visningen nästa helg. Kram Anna o Wille

Lizette sa...

Vi åker iväg till tyskland idag ;) Premiären för Magnus i helgen, ska bli riktigt kul...
Så håll tummarna för oss nu, hälsa gubben din..
KRAMAR

Anonym sa...

Snygg, mycket snygg!

Anonym sa...

... snygg sa jag, Malena :D

Jessica A sa...

Snygg jacka!

Visst är det lite svårt att få lust och tid att blogga men man får försöka sätta sig en stund på kvällen om det är nåt man vill pränta ner.

Imon åker vi till stugan, första gången sen öppningen i påskas. Ska bli så MYSIGT!

Ha det!