fredag, april 23, 2010

Tjejkväll!

Ikväll har det varit tjejernas kväll i huset. Peter är ute med jobbet och jag och Clara har haft älsklingarna Elena och Moa här. Vi har ätit tacos och myst, flickorna hade fredagssmys med film och majskrokar och jag och Elena har babblat på i vanlig ordnig. Jag samtalade även med bebisen i magen, tyckte att han/hon kunde sparkat på mig, lite men icke sa nicke. Visst är det väll ändå konstigt att det kan vara liv och rörelse i magen, men så fort det kommer en hand på magen så slutar dom. Längtar verkligen efter att få träffa den lilla goa bebisen där inne. Hoppas att ni har haft härligt fredagsmys där ni befinner er.
De här två är som syskon till varandra, det värmer mitt hjärta.

5 kommentarer:

Anna sa...

Fina dom är! Kan vi inte få se bild på lilla Elena och hennes mage? Kram

mormor Annika sa...

Mysigt med kompisar !

Elena å Moa sa...

Ja det var verkligen super mysigt, tack för denna underbara kväll. Måste göras om snart!! Pussar

Farmor sa...

Jättemysiga bilder!
Man riktigt känner hur mysigt båda tycker det är!
Härligt!

Anna Söderberg sa...

Vilken gosig "syster" Clara ser ut att ha!

Tack för dagens kommentarer :)

KRAAAAAAAAAAAM