torsdag, oktober 04, 2012

Tjoho!

Äntligen en kräkfri dag. Ingen av oss andra har börjat än så länge, knappt man vågar säga nått :) Charlie är doch lite trött och hängig fortfarande, men å andra sidan är det ju inte så konstigt. Clara är också mycket bättre bara lite hosta kvar nu så idag har hon minst sagt varit uttråkad. Så idag har jag fått lägga allt krut på att underhålla en uttråkad treåring. Jag ska vara ärlig och säga att det inte bara är treåringen som är uttråkad hon som är trettio år äldre är också duktigt uttråkad. Så när Peter kommer hem ska jag gör nått utanför husets fyra väggar om det så bara är att tanka bilen ;)
Hej!!!
Tjoho!!!
Min lilla stackare :(

2 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Tokfior !

Anonym sa...

Vilka sötnosar! Snart ses vi för en underbar helg! Jag längtar!!!

Kram från faster