tisdag, oktober 23, 2012

Redo för snö

Det ryktas om minusgrader och snö till helgen, lite delade känslor har jag inför detta. Det är alldeles för tidigt men Clara verkligen längtar efter snö och vinter. Om det nu är så att den kommer så är barnen redo. Idag skulle jag bara ner på stan och kolla efter en jacka till Clara, lite osäker på vad jag skulle hitta och vad jag ville ha till henne. Men en varmare jacka skulle jag hitta. In på H&M och gissa om jag fyndade där. Vinterjacka och byxor både till Clara och Charlie, bäst av allt 50%. Det blir nog en overall till Clara med, känner att jag vill ha båda delarna och Charlie är ju reda helt färdig inför vintern. Är det någon som köpt vinterkläder på H&M får ni gärna lämna en kommentar om hur ni upplevd dem, varma/kalla torra barn eller blöta barn ja ni hajar ;)
Clara vill ju såklart ha rosa ;)
Spexar gör hon för det mesta nu när kameran kommer fram 
Charlie tycker självklart att han har världens roligaste syster när hon sätter igång 
Till Charlie blev det blått, tycker han blev jätte fin i det :)

6 kommentarer:

therese sa...

Så fina! Bra med starka färger så tappar man inte bort dem i pulkabaken.

Anonym sa...

Jag dör vilka gulliga bilder på dina fina barn/ kram Hanna

farmor Ewa sa...

Vilka fina snökläder!
Jag hoppas dock att det dröjer nån månad till innan snön kommer........

Mormor Annika sa...

Nu behöver de inte frysa :)
så FINA !!!

Jannie sa...

Men GOINGARNA!
Så fina de blev!Fast det var de iofs innan oxå... <3
Men bra fyndat där!
har själv ingen erfarenhet av deras vinterkläder,men de är säkert lika bra som alla andra!
KRAM på er

Ps Vilken fantastisk krans du har gjort!Tar du beställningar eller?; )

Anonym sa...

Spexfia <3

Kram från faster som idag köpte affärens största resväska. I rosa!