måndag, oktober 29, 2012

Helgen

Igår kom vi hem efter en super trevlig helg i Stockholm. Umgåtts med fina vänner, strosat på Stockholms gator och bara njutit. Det är allt för sällan vi är där uppe, men att åka 40 mil med två små barn är allt annat än lätt. Clara den stackaren som är åksjuk hade det jobbigt på vägen upp och Charlie har ju inte så lätt för att sitta still. Men jag vet att vi hela familjen tyckte det var helt klart värt alla timmar i bilen :) När vi skulle åka hem tog jag i min kamera och insåg tråkigt nog att jag inte tagit en ända bild med den. Vi hade väl helt enkelt för roligt och trevligt så kameran glömdes bort. Några få bilder tog jag i alla fall med mobilen. När jag i dag plockade fram kameran tittade jag igenom minneskortet av ren "rutin" och insåg att någon annan hade tagit en och annan bild :) Tack Christian ;) Så här följer lite bilder från vår helg i Stockholm.
Mobilbilderna från helgen, ni som följer mig på instagram har ju redan sett som (bettann79)
Charlies första tur med t-banan, mycket spännande.
Tack fina ni för en super mysig helg 
Lördags godis oh yeah 

Bonusbilderna jag inte visste fanns 
Clara och Lillemor som har varit så goa hela helgen, bara lekt och lekt. 
Clara bus 
Tre trötta godingar 

2 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Fina mysungar alla tre :)

Elena sa...

Härliga bilder