torsdag, januari 28, 2010

Små saker som gör en lycklig...

... ja, det finns många... och små saker är väll ett luddigt begrepp också. Idag slutar man jobbet och får eskort hem av Elisabeths syster, pizza och väl hemma så är det super-städat (Ja, super som i att stålmannen hade städat med käp och hela köret) och jag möter en helt galet glad, endast iförd blöja - Clara... jag menar hallå eller, kan man bli annat än glad? (Kanske inte är en så liten sak? :) ) Jag har haft en rätt körig dag på jobbet där "mitt" stackars lager har blivit överkört med varor (men det är ju bra för företaget att det går bra) och jag har fått anstränga alla de 4-5 cellerna som ockuperar utrymmet bakom ögonen för att få ihop ordningen där inne.
Men det löste sig tillslut och nu när jag väl sitter här, mätt, nöjd och glad så spelar det liksom ingen roll.

Imorgon blir det en pappa-clara dag. Claras mamma ska iväg och jag är ledig så det blir en heldag med pappa-dotter mys. Kommer bli hur skoj som helst, ska försöka ta lite bilder men det blir kanske prio 2 så att säga efter Clara. På tal om Clara, Elisabeth har tagit en väldigt fin bild:


LÄTT att jag skulle kunna ha den ramad någonstans.Hoppas alla mår väl.

/Peter

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket härligt inlägg från en stolt pappa!!! Om ni ska ut och gå så hör av dig, vi har studiedag nämligen...

Kram!
/Malena

Anna sa...

Underbar bild du tagit Elisabeth! Kanon fin!

Jajag vet jag har inte fatt tummen ur.. men forhoppningsvis i helgen...
kram kram

Carin sa...

Klart vi måste se till å träffas, antingen när vi åker hem till Forsefeshåla eller när ni är på väg åt rätt kust....

Jobben flyter på, just nu ägnar Henke eftermiddagarna åt att spela in musik å skicka till Anders så då kan jag fortsätta jobba när jag kommer hem.... ehh.

Trevlig helg och njut av er mysdag i morgon!

Anna Söderberg sa...

Mmmm vad härligt!
Hoppas ni får en mysig pappa/barn dag imorn och hoppas Bettan få en bra dag hon också :))

Kramis

mormor Annika sa...

Lilla fina handen .....ses imorrnbitti ...

Lizette sa...

så otroligt fin den var..håller med dig till 100%...passa på en väg..kanske i pluttans rum ;)