söndag, januari 24, 2010

"Award"

Jag har fått en award av ANSO
[award2010.jpg]
Utmaningen går ut på att man ska berätta 7 saker om sig själv.
7 saker som man kanske inte annars berättar...

1. Jag har vunnit fösta pris i en danstävling. Absolut inte så avancerat som det låter, första priset var 100:-

2. Jag måste ställa kryddburkarna i bokstavsordning och i fabrikörsordning.

3. Jag är ett stort fan av 50 60-tals musik.

4. Ja har svårt för udda saker i mitt hem. så som udda koppar, olika sorters krukor i samma fönster. Ja, ni förstår.

5. Jag är beroende av pepsi max, dricker man inte kaffe måste man ju ha en annan last.

6. Jag följer nästan... Våra bästa år (Days of our lives) Den amerikanska tv-såpan, för er som inte vet var detta är så kan man väll säga att det är i samma stil som glamor.

7. Jag har växt upp på en ö i en national park.

Jag gör som ANSO jag skickar vidare denna utmaning till 7 andra tjejer
Anna, Hanna, Lizette, Suzanita, Anna H, Carin och Therese.

4 kommentarer:

Carin sa...

JAg nappar lätt, ska bara komma på 7 saker... he he. Kanske kan Järvheden hjälpa mig komma på nått.....
Må väl å ha en bra vecka!

therese sa...

mm kryddburkar du kan komma hit och sortera mina de står inte i ordning

Anna & Wille sa...

En utmaning får man ju inte tacka nej till ska bara komma på 7 saker ...!!

Anna sa...

Jag lovar jag kommer inte tacka nej till denna utmaning, Som de andra maste jag komma pa 7saker och fa tummen ur och uppdatera bloggen.... Jag skyller pa att det har varit for varmt.. kram