onsdag, januari 20, 2010

Fix....

Har fixat lite här nu, numera har vi kategorier till höger och ett annat system för arkivet. När jag ändrade bloggarkivet insåg jag hur länge vi har haft denna lilla blogg. När jag kollar tillbaka så känns det som vi startade för typ ett årsedan, men så var inte fallet.

Tackar alla er som fixade uppdraget. Många av er vet jag ju som sagt vilka ni är, och jag uppskattar era kommentarer precis lika mycket. Och ni som inte brukar kommentera, jag blir så himla glad när ni plitar ner några rader :)

Som Peter tidigare skrivit så klappar ju lill tjejen händerna nu, så gulligt så ni anar inte. Ägnade förmiddagen åt att få detta på bild, och jag lyckades faktiskt. Det är inte bara händerna som är roligt nu, högt på listan ligger att dra in underläppen i munnen. Detta görs så fort inte nappen är på plats. Ska se om jag inte kan ordna bild på detta med :)
[2010-01-21.JPG]
Kolla in mallgrodan på sista bilden ;)

10 kommentarer:

mormor Annika sa...

Fixet blev ju jättebra !
Har ju sett idag hur Clara klappar händerna , så duktigt så !

therese sa...

gullunge när kommer hon och visar sim moster

Anna sa...

going!!!!!


Jag lovar, ska forsoka uppdatera till helgen.
puss och kram

Anna Hagelvik sa...

Va duktig hon är....Wille har inte fattat hur man gör än...blir mest att han slår händerna i bordet eller knät!! Kram

Anna Söderberg sa...

Missade ju tisdagens inlägg men du vet ju redan vem jag är :)
Gud vad söt hon är lilla Clara!!
Duktiga tjejen som klappar i händerna :)

Kraaaaaaaaaaaam

Maria sa...

Tilllägg..jag snubblade över din blogg genom Malena, tyckte det var roligt att läsa om eran graviditet
då jag själv var i samma sitts. Vi ses i plurret.

Lizette sa...

snyyyggg...nu kan en annan som "kommit in sent" i bilden läsa lite kuligheter bakåt i tiden ;)

Lizette sa...

snyyyggg...nu kan en annan som "kommit in sent" i bilden läsa lite kuligheter bakåt i tiden ;)

Carin sa...

Så snyggt det blev, nä ni har väl varit med mer än ett år :-)

Precis Bettan, ALLA vet vem Zlatan är, hur fasen kan då 67% rösta unknown Helena.... grrr

Fortfarande arg!!

kram på er!

farmor och farfar sa...

Vilka goa kinder hon har den där lilla!!