lördag, januari 23, 2010

Dyk

Dagen började med babysim i vanlig ordning. Idag fick Clara dyka från kanten på eget bevåg. Låter kanske mer avancerat än vad det är. Hon fick sitta på bassäng kanten och jag fick ropa på henne, när det passade henne själv lutade hon sig fram och "simmade" till mig. Peter missade tyvärr detta, han var tvungen att jobba.

Jag och Clara i badet förra terminen


Ikväll blir det lite "vuxentid" för mig och Peter vi ska åka iväg och gå på bio. Sherlock Holmes blir det och jag hoppas att den är bra, efter det blir det lite mat någonstans. Clara lämnar vi hos mormor och morfar, jag tror att alla dom kommer ha det lika bra som jag och Peter. Vad ska ni hitta på denna trevliga lördagskväll?

6 kommentarer:

Anna & Wille sa...

Visst är dom duktiga våra små älsklingar... Det är verkligen häfftigt att se dom dyka helt på egen hand. Clara va ju på ett härligt plaskhumör....såååå söt.
Wille är ju helt klart den lite lugnar typen...han njuter i fulla drag.
Hoppas ni får en mysig kväll....själva så är vi bortbjudna till ett par kompisar i Skillingaryd. Ska bli trevligt!!!

mormor Annika sa...

Vi ska gosa med Clara såklart !

Lizette sa...

Så sött..men är det inte märkestagning snart =) Dagen har varit till ära att färdigställa sovrummet..Överraskning till Magnus som kommer hem imon =)
Ha det nu så mysigt ikväll..
Kramar

Anna Söderberg sa...

Mysigt och skönt med en kväll å tu man hand!
Hoppas filmen var bra!

Jag sitter och surfar framför dumburken efter att ha nattat båda tjejerna :)

Kramis

Anna sa...

Waterbaby!!!
Hoppas att filmen var bra! kram kram

Fru Evelina sa...

Åh vilken häftig bild!
Och vad stor söta tjejen har blivit! Tiden går ju så fort, så fort!
Sherlock Holmes såg jag med på bio, vad tyckte ni om den? Jag tyckte den var jättebra :-)

Kram!