måndag, maj 28, 2012

Lite nytt

Då har maken börjat på nya jobbet idag. Kommer bli så skönt att ha honom hemma på helgerna. Inte nog med det så kommer han hem i normal tid på eftermiddagen, we like! Dock kommer jag sakna de lugna morgnarna.
Idag var det jobb för oss båda, så barnen fick en stund med sin mormor, har sagt det innan och säger det igen. Gud vad jag är glad att vi har familjen nära så man kan få hjälp när det behövs. Tack för hjälpen mamma.
Nått annat som är nytt är lite fina smycken som fått flytta in hos mig, tacka vare min fina make. Ett par jätte söta örhängen från EDBLAD  Tack sötaste du.
Igår när vi var iväg på vår lilla utflykt med min mormor. Blev det även ett par pärlor som kommer passa super i mitt thomas sabo armband, perfekt med krokar på så man kan byta lite beroende på vad man har på sig. Pärlorna är gjorda av söta Stina som ni hittar HÄR

5 kommentarer:

Peter sa...

Du förtjänar saker för att du står ut med mig ;)

Mormor Annika sa...

Tack själv goaste barnen !
Jättefina pärlor att ha i armbandet :)

♥pysselstina♥ sa...

Så roligt att få träffa er "live".
Ni är ännu sötare på riktigt:-) & barnen, vilka små godingar.
Hoppas att berlockerna passar bra, de ser fina ut på ditt armband.
Önskar er alla en härlig kväll!
Kram Stina

Annas inspiration sa...

Så fint du fått :)
Hoppas allt är bra med er!

Stor kram

Jossan sa...

Superfina smycken!!
Ja de är verkligen tur att mormor och morfar finns:)
kram