tisdag, maj 15, 2012

En snabb sväng förbi lekplatsen

Förmiddagens besök hos tandläkaren gick bra, en liten, liten flisa hade losnat men det var ingen fara så länge den inte ändrade färg. Clara gapade stort och tandläkaren fick kolla tanden utan problem. Det gör mig så glad att se tandläkare som är pedagogiska och tar tid på sig. Själv har jag ju svårt för tandläkaren och vill absolut inte att mina barn ska behöva ha det. 
Nu hr vi precis kommit hem från en promenad till affären, vägen till affären går förbi en stor och härlig lekplats. När vi gick hem stannade vi såklart till där och åter igen hade vi en stor lekplats helt för oss själva. Charlie Blir alltid så glad och vill bara gunga, det är helt klart det som gäller för honom nu. Men idag är det nog inte riktigt som det ska, på morgonen när han var hos Eo ch I var han så ledaen och somnade. När vi sen kom hem och åt lunch ville han åter igen vila, han somnade inte men låg ändå i sin säng och vilade. Och nu ligger han ute igen i vagnen. Får bli en kort stund så han kan sova inatt. Vem vet kanske det är nån tråkig förkylning på g.

3 kommentarer:

Mormor Annika sa...

Vad de växer , snart har Charlie vuxit ifatt Clara :)

Lizette sa...

Skönt att det inte var ngt allvarigt med Claras tand..
Ser jag inte dåligt så har lilla Clara på sina crocs ;) så gulligt...
Kraaamar

Li sa...

ush, inte förkylning igen?!
Jag hatar också tandläkare, mest för att jag alltid har massa hål och som kostar skjortan- tur att de är mer pedagogiska och gratis för barn ;)
-vad duktig hon var!