torsdag, maj 24, 2012

Glass i stora lass

Som jag skrev tidigare idag så njuter vi av sommaren, ända in på kvällarna. Har precis kommit in i ett varmt vardagsrum, känner att jag vill ut igen, nu när det börjat svalna av. Eftermiddagen har vi tillbringat med barnens farmor, ute såklart. Farmor hade med sig varsin härlig påse till barnen med sötaste sommarkläderna och såpbubblor och glass. Gissa om barnen blev glada. Här har ätists glass och blåsts såpbubblor för hela slanten :) Åter igen en hääääärlig sommardag. Hur har ni haft det?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara bilder, på båda! Förstoringsläge på dem tycker jag. Jag tar gärna emot dem i originalstorlek på mailen!!!
Och snäll farmor, jag skulle kunna tänka mig en liknande påse *blinkblink*

Jag har varit ute och gått i en timme nu i kväll uppe i Alandsryd. UNDERBART! Jag stannade flera gånger och bara njöt och insöp känslan!

Kram från Mallan

Li sa...

Vilka toppengrejor att få!!!:-)
Dagen här har kännts väldigt lång men nu ska jag ladda om inför imorgon,hoppas ni får en fantastisk fredag!:-)

farmor sa...

Ni är så goa!
Farmor önskar att hon snart kan få bli pensionär, så man har lite mer tid för såna här härliga eftermiddagar!
Kram på er alla

Mormor Annika sa...

Perfekt väder för glass o såpbubblor :)