söndag, maj 13, 2012

Crocs

Clara har velat ha ett par foppatofflor i evigheter nu och när vi letat i diverse affärer har det alltid funnits i större storlekar men aldrig några som passar hennes små fötter. För ett tag sen kom mormor med ett par i storlek 26, grön med barbapapa på. Hon blev överlycklig och det spelade absolut ingen roll att de var på tok förstora :) -Mormor det gör inget jag växer i dom :) Så idag blev lyckan gjord när mormor kom med ett par rosa som passade perfekt. Rosa är nämligen favorit färgen, på delad plats med lila. Så idag har de varit på hela dagen, när vi skulle gå in och äta kvällsmat hängde hon av sig jackan och gick in statte sig vid borde - Mamma jag fryser lite, det är nog bäst att jag har på mig mina hoppatofflor. För i hennes värld heter det inte foppatofflor utan hoppatofflor. Du är för goe :)

6 kommentarer:

Mormor Annika sa...

De är så söta hoppatofflorna :)

Li sa...

åh vilka fina!
och åh så klokt att vilja ta på sig "hoppa"tofflor när man fryser, de måste ju värma, speciellt när de är en present och så efterlängtade! =)

Frida sa...

Så söta hoppatofflor! :)
Har själv hittat riktiga skor på Crocs hemsida som jag gärna skulle ha.. Det är en farlig sida crocs.se...

Jannie sa...

ha ha ha GOOOOOAonge!
Kan ju iofs erkänna att jag inte är ett större fan av dessa foppa tofflor.men de här var ju ursöta!
men så är det ju ett par hoppa tofflor! ; )
KRAM på er

jessica, mamma i Familjen vanlig sa...

Söta! Visst är det problem att hitta i lagom liten storlek, fast jag köpte ett par oäkta. Fina vita med blommor, precis lagom icke rosa :)

sandra lekander sa...

Gullunge!