fredag, oktober 03, 2008

Visst är hon fantastisk?

... Kvinnan som jag har fått turen att leva ihop med alltså. Hon bloggar och står i medans jag har en down-period i bloggandet. Vad kan jag berätta då? Hilton har jag bara sett i morse när jag var nere och sa hej till ett par ögon som ganska tydligt sa "Vem är du? Varför är jag här? Jag vill hem". Så jag lät dörren stå på glänt, får se om han behagar komma ut vad det lider.

Loggan här på bloggen, den var ju fel och har varit så i ett bra tag, men det har jag helt glömt. Jag menar, B, odjur? ... jo... sant, ibland så =)

Nä men ärligt, den fixade jag nu så det SKA se rätt ut nu, har du som läser fortfarande samma logga så tycker jag du ska tömma ditt cache minne på datorn så löser det nog sig alldeles perfa.

Nu ska jag äta lite frukost och se vad Hilton kan ha för sig, på återseende

Inga kommentarer: