lördag, oktober 11, 2008

Kan det vara möjligt ?

Ni vet alla om vad Peter gjorde med sin mobil för ca två, tre år sedan. Ni kommer ihåg att han tvättade den i tvättmaskinen. Tro det eller ej, men idag när jag var nere i källaren och trimmade Ester skulle Peter tvätta. Han lägger i en maskin och går upp en våning efter det. Var på jag hör ett konstigt ljud från tvättmaskinen som inte ska vara där. Ropar -PETER DET LÅTER KONSTIGT I TVÄTTMASKINEN!. Jag får inget svar och ropar igen. Med bestämda steg kommer Peter ner ovilligt. Givetvis låter det inget när han kommer ner, men jag får honom att gå och kolla. Först är det tyst, sen kommer det en väldigt lång ramsa (censur, censur, censur och åter igen censur). Vad är det som har hänt. Jo i tvättmaskinen ligger Peters telefon. Jag kunde inte säga ett ord vid denna händelse, insåg rätt snabbt att det var inte läge med kommentarer som, seriöst inte en gång till. Du vet att man inte ska tvätta mobilen va. ja ni vet. Man kan verkligen undra om det är möjligt att göra detta misstag två gånger, men jo Peter kan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det borde inte vara möjligt... Men se, det var det
visst :-)

Anonym sa...

Ha ha ha ha haha skrattar så jag nästan trillar av stolen!!!!!!

Faaan vad jag ska reta Peter på måndag!!!!!!!!

Kram på Er!!!