torsdag, oktober 09, 2008

Gummistövlar

Idag kändes det som att det var slut på min blogg fantasi, har bloggat nu i flera dagar och det tillhör ju inte vardagen på denna bloggen. Har funderat på om det finns någon händelse eller dylikt som skett under dagen, men nä.

Så därför gör jag en blogg om mina nya gummistövlar. Ni vet, "jag" var ju kattvakt och hundvakt förra helgen. Detta ledde till att min syster på något sätt ville gengälda mig. Hon köpte något som kanske inte är det första man tänker på, ett par gummistövlar. Jag behövde verkligen ett par och nu har jag det =)



Visst är dom fina. Nu när man har ett par så kommer det inget regn, det skulle ha regnat idag och hela helgen. Kollade på SMHI på nätet nu och det ska vara okej väder hela helgen. Det är vi glada för.

Inga kommentarer: