tisdag, oktober 14, 2008

Halva veckan ....

Har redan gått. I alla fall för mig =). Det är nämligen så att mitt schema har blivit ändrat, så jag är ledig jämna veckor fredagar och udda veckor måndagar. Vilket leder till fyra dagar ledigt och det börjar nu på fredag. Känns helt super, jag brukar ju jobba extra på mina lediga dagar men inte denna gången. Nu ska jag bara njuta av fyra dagars ledighet. Känns som man nästan är där redan. Kommer hinna hur mycket som helst denna helgen. På fredag hoppas vi kunna byta nått eller flera fönster på övervåningen. På lördag ska jag och Malena åka till IKEA för att träffa Belinda, Gustav och Elsa. Ska bli så roligt. På söndag ska vi inte göra nått bara njuta av sista helg dagen och på Måndag ska jag sova länge och njuta ännu mer.



Ni förstår väl att jag längtar mest till att få krama om de här två gobitarna =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snacka om gobitar!!! Så trevligt vi ska ha!!

Anonym sa...

Hallegosingen sicka godbitar!!!!!!

Är det inte dags för en hop egna snart? ; - )

Kramet/