fredag, oktober 17, 2008

1:a dagen ledigt

Idag har jag hunnit med en del. Jag, min mamma och syster gjorde ett besök på Värnamos ny öppnade mat affär citygross. En enorm affär med enormt mycket folk, Peter är nog glad att han inte behövde följa med. Verkar vara en bra affär, ska bara lära sig var allt finns och vilket system man ska ha på handlandet där. Bra priser och stort sortiment. Vårt stor handlande kommer nog ske där.

Följde med mamma till Lammhult, på vägen hittade vi en loppis och givetvis fyndade jag. Det blev två kristall ljusstakar. kollat lite på nätet och det verkar som att jag fyndade. Hittat liknande modell där ny priset är 750:- st och mina två kostade 150:-



En Ulla skål från Kosta Boda, har nämligen den stora sedan innan och hittade nu en mindre. Nypriset på en sådan är 250:- mitt pris blev 75:-. För mig känns båda köpen som fynd.





Har även hunnit tvätta bilen, medans min underbara sambo har lagat tacos. Nu ska jag mysa i soffan resten av kvällen så att jag är laddad för morgon dagen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jättefina fynd! Tack för idag!

Kram!