onsdag, juni 20, 2012

Mys mitt i veckan

Den härliga solen är äntligen tillbaka, nu håller vi tummar och tår att den får stanna till midsommar. Midsommarafton kommer vi att fira här hemma tillsammans med goda vänner. Hur firar du din?
Idag har vi varit på BVC med liten, allt såg ut som det skulle och efter det blev det utflykt med mamma/mormor. En riktig mysdag. Kvällen skulle jag fått tillbringa själv men ändrade planer gjorde att det blev myskväll tillsammans med syster :) Hoppas att även du har haft en riktigt härlig Onsdag :)

4 kommentarer:

Li sa...

jag håller också tummar för en solig midsommar, vi kommer fira med vänner hemma i min by och det ser jag fram emot så mycket! =)
Låter inte som en helt fel onsdagskväll, och jordgubbar så gott!=)

Mormor Annika sa...

Oj vad det ser mysigt och gott ut :)

Rantamor sa...

Ha en finfin midsommar med hela mysiga familjen...

Tjingelingen från Haparanda och Rantamor och Rantafar.

Anonym sa...

Hej svejs!

Vi har firat midsommar med goda vänner på Ronneby brunn, väldigt trevligt och tom tur med vädret.
Ha det fint

Maria Sol och Pixi