fredag, juni 15, 2012

Heja Sverige

Det är nog INGEN som missat att jag inte bryr mig så mycket om fotboll, em och allt vad det nu heter ;)  Min kära make han är raka motsatsen, han våndas redan och har gjort det sen matchen i måndags. Teorierna går från positiva till negativa om vart annat. Spelar "vi" (som han uttrycker sig ... vaddå vi??? ... han är väl inte med på plan ;) Termer jag aldrig kommer förstå mig på ;) ) som i måndag så är det kört, men å andra sidan har vi inte förlorat mot england på .... Ja, han kan i ala fall inte säga att jag inte lyssnar ;) Ikväll ska även jag snegla på matchen, ska nog inte ge mig in i att försöka leka kommentator :) Vi får väl se hur det går ... jag tippar 2-3 till Sverige bara för skojs skull.

9 kommentarer:

Peter sa...

Sötaste ongen!
Du är den bästa! Och du hade varit den snyggaste WAG:en om din man hade blivit proffs i England ;)

Ta reda på vad WAG är för något :)

Mormor Annika sa...

Fotboll ja ...hmmmm....begriper mig inte på det , då åker jag hellre på hundutställning :) kanske vi skulle ta med Peter och ha som hejaklack :)))
Och den sötaste fårryttaren jag sett sitter på Maja !

farmor sa...

Den lille suppotern gillar jag skarpt!!
Ses snart!

Anonym sa...

BRA BETTAN, KÄMPA BETTAN!!!
Vilken söt liten supporter du har hemma <3

Nu kämpar vi tillsammans om några timmar!!! Jag bjuder på något stärkande sedan blir det fajt!!!
ÅH VAD ROLIGT!!!

/Mallan som skulle vilja vara WAG ;)

Anonym sa...

Bara på dom, Bettan!
Vi ropar — Bettan för kommentator!

De tror att de kan det där med fotboll, de bara har högre röst och så låtsas de.

Anonym sa...

Vi får hoppas på ditt resultat. Jag säger dock 0-2 :(
Hos oss är det ombytta roller, jag älskar fotbolls-em och Johan är nog mer som du =)

Härliga bilder du tagit på sistone som vanligt =)

Kram Jonna

Frida sa...

Åååh, vad jag känner igen situationen! Min man är precis likadan som din! :D

Therese sa...

Ja du nästan som du trodde bara på fel håll i poängställningen. Fick du också klä dig blågult? Tycker att Peter ska styra upp och bestämma vad familjen ska ha på sig när det är fotboll.... Haha

Li sa...

Fotboll ja...man borde kanske vara mer intresserad när Sverige spelar...
Här hemma så har det varit fotboll flera gånger om och jag kan inte förstå varför man vill se ALLA matcher -tur att mina serier har uppehåll ;)
Vilken härlig bild på Charlie! De där gungfåret är jättefina och ser så mysiga ut! =)