lördag, juni 16, 2012

Förlust???

Ja, vad ska man säga, jag tippade ju i alla fall rätt siffror i går. Dessvärre höll jag på fel lag ;)  Kvällen var mycket lyckad trotts Sveriges klanterier. Jag som ni vet bryr ju mig inte så mycket, men min stackars make fick nog magsår igår ;) Tror nog var enda muskel i hans kropp tränades igår, han satt så att säga på nålar. För oss alla som infann sig hos Mallan och Jocke igår, var nog helt klart höjdpunkterna maten och sällskapet och inte fotbollen :)
Kvällen startade i "loungen" i kvälls solen 
Ett härligt dukat bord med massor av godsaker 
Sugna på att börja äta allt gott 
Vissa var laddade inför matchen 
Själv var jag ju sådär intresserad av fotbollen ;)

8 kommentarer:

Farmor sa...

Snyggingar!!
Kram

Mormor Annika sa...

Är det lilla My :)

Anonym sa...

Så trevligt vi hade!!! Och snygga var vi ;)

Kram!
/Mallan

Fröken M sa...

Vilket kalas !!
Vi firade c´s 30 års dag i fredags, men festdeltagarna var delade i två läger - de som kollade fotbollen inne och de som drack vin och skrattade ute på altanen. Själv höll jag till i den senare kategorin efersom jag är totalt ointresserad av sport ?!
Kram

Anna S sa...

Vad snygg du är i uppsatt hår!!
Ja det var ju synd på fotbollen :(

Kram

Li sa...

nä inte har det gått så bra för Sverige...
Men en sån där middag hade ju inte varit helt fel, va fint dukat och så gott det ser ut!
Sen bara älskar jag bilder på dig Bettan, hur bra som helst **hihi**
=)

Jannie sa...

ha ha ha Älskar sista bilden!
men shit va vacker du är kvinna!
ha nu en riktigt härlig midsommar vännen!KRAMAR

Jannie sa...

ha ha ha Älskar sista bilden!
men shit va vacker du är kvinna!
ha nu en riktigt härlig midsommar vännen!KRAMAR