onsdag, juni 13, 2012

Mitt i veckan ...

och lite egentid på det, sitter ensam i tvsoffan och sneglar lite på tvn samtidigt som jag kollar runt lite på nätet. Har ni haft en bra dag? Här har den varit helt okej, solen har ju kommit tillbaka :) Förmiddagen spenderade vi ute i trädgården och eftermiddagen den spenderades på stan. Lite shopping blev det såklart igen. O hör och häpna i påsarna med hem var det inget till barnen... hur ofta händer det??? Nä idag var det kläder till mig och maken. På fredag är vi nämligen bortbjudna och alla tillfällen för shopping nappar man ju på eller ;) Det var lite om hur jag har haft det idag. DU kan väl berätta lite om din dag så har jag nått att läsa när jag sitter här och inte gör nått speciellt :)
Fixar lite med håret och funderar på om jag kanske ska ha uppsatt oftare ...

5 kommentarer:

Jenny sa...

Fin knut! Jag tänker ha en högt uppsatt stor knut på ett bröllop på lördag, tycker det är så snyggt!

Vilken härlig dag, och shopping?! Vad är det? Själv har jag en 4-åring med nackspärr (?) och en 2-åring som varit förkyld som fick vara hemma. Så vab blev det, så kul så.

Hoppas du haft en skön, EM-fri, ensamkväll :)

Mormor Annika sa...

Tjusigt !!!

Anonym sa...

Knut är ju så snyggt! Och du som har långt får ju en rejäl en också, kör på det!

Välkomna i morgon!
Kraaaaaam!
/Malena

Frida sa...

Idag har vi varit på skolavslutning.. Så mysigt! Efter det blev det glassmys.. En riktigt mysdag blir det, med lite, lite städning!

Svärmor sa...

Snyggt med knut!!
Kram