lördag, augusti 07, 2010

Underbara Isa

Idag har vi äntligen fått träffa goa lilla Isa. Hon är så otroligt perfekt och söt som bara små bebisar kan vara. Jag har gosat och snosat massor på detta lilla underverk idag, man glömmer så fort hur små dom är när man kommer hem med dem, lätt som en fjäder och en helt otrolig doft. Vår lilla bebis Claris blev helt plötsligt stora tjejen. Hon som vi har sett som minstingen i vårt umgänge blev helt plötsligt så stor., och otroligt nyfiken och ville så gärna titta på lilla Isa.

Nu ikväll har vi smaskat i oss tacos och just nu funderar jag på om jag ska häva mig i soffan jämte maken eller om jag ska ställa mig i köket och koka lag till gurkan jag ska lägga in. Hoppas ni alla har en bra och mysig Lördagskväll. Kram!

7 kommentarer:

Martina sa...

Hoppas pastagratängen ska smaka, gillar den skarpt. :)

Låter som en underbar dag. Önskar er en fin kväll.

Anna S sa...

Gurklag eller TV? Vad blev det :)
Hoppas ni har en mysig helg!

KRAMAR

Anna o Wille sa...

Så härligt med en liten bebis....finns inget som kan dofta så gott som dom. Ja tänk va stora våra små älsklingar börjar bli....måste se till och träffas snart. Kram kram Anna o Wille

Anna sa...

Vilken sötisnos!!! Krama och pussa lilla goingen från mig!

Kram kram <3

farmor sa...

Åhh, va mysigt,så gosigt med en baby
Det känns som det var nyligen lilla Clara var en bebis, oj va fort det går
Kram på er alla

mormor Annika sa...

O så gossig hon ser ut :)

Evelina sa...

Åh vilken liten sötnos!!
Underbar färg på liggvagnen också, sommarfräsch!

Kramar