lördag, april 02, 2011

Som ett riktigt fint lagrat vin...

... blir hon bara bättre, snyggare och mer värdefull för varje år som går. Och hon är min.
Grattis på födelsedagen Elisabeth, njut nu av din dag så passar jag på att tacka för att jag får kalla mig för din man, det betyder mer än du någonsin kommer att förstå. Älskar dig!
Though relationships can get old
They have the tendency to grow cold
We have something like a miracle
Yeah, and I'll stay with you
-John Legend - Stay with you
(Våran låt, för er som inte vet)



11 kommentarer:

mormor Annika sa...

Stort Grattis på födelsedan !!!!!!
Kommer med paket om ett par timmar :)

Svärmor och svärfar sa...

Vi instämmer i gratulationerna!!
Ha en bra dag
Kram

Tina sa...

Grattis på din dag!!Den bilden på dej är helt underbar!!

Krama familjen och ha det gott!

Anonym sa...

Grattis grattis på födelsedagen....så fin skrivet Peter !!!

Kram Anna o Wille

Anna S sa...

GRAAAAAAAAAAAAAAAATTIS tuffing!
Älskar bilden från bröllopet :).

KRAM

Lizette sa...

stort GRATTIS till dig gumman...

Kramar till er

Li sa...

Grattis Bettan!
Och Peter mina ögon tåras nästan lite här borta, vad vackert skrivet =O)

Rantamor sa...

Men jag blev alldeles tårögd av dessa ord...skulle läsa dom för Rantafar och rösten sprack...
Vilken man du har Bettan...var rädd om han...dom växer inte på alla träd...

Och GRATTIS vännen.

Anonym sa...

GRATTIS!!!

önskar Skövde! (eller iaf 3 st som bor där)

Elena, Patrik, Moa och Isa sa...

Grattis våran bästa Elisabeth!! Vi älskar dig med..Pussar

Jannie sa...

Vilken störtskön bild!
Klockren!Helt underbar!
Massor av grattis i efterskott!Kramar