fredag, april 15, 2011

Stora ord från en liten goding

Härom dagen när jag och Peter satt och pratade kom Clarisen fram och la huvudet i mitt knä, hon mumlade något och jag fick fråga henne vad hon sa. Clara tindrar med sina ögon och säger - Mamma, äskar dig. Över lycklig över orden lyfter jag upp henne och sätter henne på bordskanten, innan jag hinner säga något får jag en bamsekram och ett mamma, jag älskar dig. Gissa om man som mamma får tårar i ögonen, underbara goa onge jag älskar dig med.

6 kommentarer:

Farmor sa...

Hur cool får man vara...........
Sötnos!

Tina sa...

Visst är det underbart!!

Kram!

Li sa...

jises, vilket underbart ögonblick!
Men det är faktiskt något speciellt med mammor tycker jag =O)
Passar på att häva in en kommentar här som egentligen skulle hamna på inlägget före; sandlådan, vilken toppenlåda! =O)
Ha en fin helg!

Rantamor sa...

Det är sådana gånger man förstår hur mycket det betyder i livet att bli förälder....
Kärleken man får tillbaka...

ha en underbar helg med er lilla familj...rätt vad det är äe dom tonåringar som inte har tid med kärleksförklaringar utan försvinner och gör föräldrar oroliga....

Anonym sa...

Oh va härligt....det är sånt du kommer komma ihåg för resten av livet. Vilken go liten tjej ni har... Här hemma får vi nöja oss med massa kramar och pussar just nu. Inte så mycket ord här ännu.... Ha en underbar helg!!! Kram kram Anna o Wille

Elena sa...

Finns inget bättre än de orden från sina barn...STORT...!!<3