måndag, april 04, 2011

Nu börjar det.

Vi får väll hoppas att det finns några trogna läsare där ute som tittar in nu när det är glest mellan inläggen. Men det finns inte så mycket tid just nu och vissa dagar är jag väldigt trött. Charlie har börjat sova lite bättre och nu får han både sempers magdroppar och miniform och det har hjälpt väldigt mycket. Igår natt fick jag för första gången på tre veckor sova fyra timmar i sträck, det var helt underbart och det kändes som jag sovit en hel natt.

Nu börjar vardagen för oss, Peter började jobba i fredags, så nu får det bli ordning med rutiner igen. Allt är mycket lättare när man är två, men det gör ibland att man skjuter lite på rutinerna. Fast vi väntar nog tills på onsdag för imorgon är faktiskt Peter ledig igen :) Clara har börjat prata om ÖF, hon vill gå och sjunga med barnen, men vi får nog vänta ett par veckor till, lillebror är fortfarande väldigt liten. Men snart ska vi få in det med i våra vardagliga rutiner.

Vill säga tack till er alla för gratulationerna på min födelsedag,. Jag hade en toppendag med familjen med många fina presenter och god mat. Nu ska jag åter gå till mina små hjärta och mysa en massa och idag har vi mjuk start för min goda vän Jenny kommer hit och lagar lunch till oss, det är lyx det :)
Med godingar som dessa blir födelsedagen inget annat än perfekt

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är trogen! Myspys! Ha en bra dag! Kram / Emelie & Stina

Lizette sa...

här finns alltid trogna läsare, jag är en utav dom =)

kramar

Anonym sa...

Här har du ännu en trogen läsare.... Håll er hemma från ÖF även om det är lockande.
Har precis varit med Wille på barnmott och han har rykt på RS viruset igen. Det har visst härjat här i Värnamo i 3 veckor nu, så ta det lugnt med besöken....inte värt risken.
Här är en som vet...

Annars så ser jag fram emot och träffas så vi kan få se underverket....men den som väntar på något gott....

Ha det så bra...!
Många kramar
Anna o Wille

Li sa...

Jag gillar er blogg så jag kikar in regelbundet!
Tycker ni är väldigt duktiga på att uppdatera och hinna med massa gos med familjen (av döma det jag läser)
=O)

mormor Annika sa...

Ja vad kan va bättre än att tillbringa tid med de här små godingarna ?

Mia systeryster sa...

Grattis i efterskott. Vilken härlig bild på dig i brudklänning och stövlar=D Underbart!
Kram

Sandra sa...

Passa på att njuta av den här tiden.. det skulle jag göra! Finns inga måsten gällande bloggen tycker jag! :)
Och grattis i efterskott!