måndag, maj 31, 2010

Sommar!!!

Jag likt många andra längtar efter riktig sommar värme, idag har det ju förvisso varit sol men vinden har varit riktigt kylig. Gjorde en tillbaka blick i bloggen och såg att vid denna tiden förra året var det riktigt varmt och jag låg ute och sov i solen, idag har jag ingen lust att lägga mig på en filt i kortbyxer och linne. Nä nu på kvällarna har man lust att tända ljus och lägga filten på benen. Idag har vi varit hemma hos mor och far, där har vi haft en slappar dag. Maten serveras och Clara har fullt upp med, en viloplats för mamman ;) Här kommer några bilder som i alla fall ger mig lite sommar känsla.

6 kommentarer:

farmor sa...

Som vanligt mycket fina bilder!!
Ses imorgon
Kram

mormor Annika sa...

Fina bilder ...Goa Clara !

Anonym sa...

Ååhhh vad hon är goe! Saknar er..../emelie & Stina

Lizette sa...

klart hon är mormors älskling ;)
massa kramar

Rantamor sa...

Men klart du får lägga upp min blogg länk hos dig.
Kollade på din triss från igår..vilka snygga bilder på Brolle. Han har en blick som inte går av för hackor.
Gillar hans skiva som han har sjunit in med Cornelius -låtar, den är fin.

Men finast är nog lilla Clara med sin saftmugg...mormors älskling...och det är hon säkert...allas älskling kan jag förstå.

Snygga foton du har lagt upp.
Ha en mysig fortsättning på sommaren.
Imorron, som jag skrivit på min blogg, drar vi iväg på vår turnè.

Tjingeling.

Anonym sa...

Vilka härliga sommarbilder du lagt upp...får riktig sommarkänsla. Tror nog att sommaren kommer nu...ska ju vara fint ett par dagar. Kram kram Anna o Wille