söndag, maj 30, 2010

Morsdag!

Grattis alla mammor på vår dag. Clara uppvaktade mig med skön sång kl 05:00, det var uppskattat men jag fick säga till henne att mamma vill sova lite till, lika så gjorde Clara. Jag var nämligen på Brolle konsert på Åminne bruk igår med min syster. Min syster hade två biljetter och valde att bjuda med mig :) Tack världens snällaste syster! Nu bor ju inte alla här och kan förstå hur litet Åminne är och ändå dra en så stor artist. Snacka om showartist, det gör ju inget heller att han är riktigt snygg även om hans frissa kunde varit lite lägre. Kan lätt säga att där var ingen snyggare karl i Åminne, för Peter han var hemma med Clara ;) Här kommer lite bilder från gårdagens konsert, tack svärfar för lånet av objektivet :) Detta får också bli veckans fototriss, han var ju en härlig "prick"

18 kommentarer:

Maria o Sol sa...

Vilken kul kväll det var igår!
Men ack vad jag varit trött idag.
Ha det bra.

Therese sa...

ja man kan inte säga annat än att han är duktig!

Peters mamma Ewa sa...

Grattis lilla mamma Bettan! Det var ju fina bilder på Brolle! Han var ju naturligtvis lika bra som han brukar
vara...... ( på TV då alltså...)

Lena sa...

Ha,ha!
Annorlunda men härlig triss!

Ha en skön kväll!

/ Lena

Elena sa...

Han frågade chans på mig igår.. Så nu är vi ihop!! Men kul att du tycker att min kille är snygg!!!:):)

Len@ sa...

Bra bilder, och inte helt fel att kolla på.... ;)

Anonym sa...

Han är inte helt fel att lägga ögonen på....fina kort du fått till. Verkar varit en kanonkväll... Nu är vi trötta här hemma efter födelsedagskalas för släkten i eftermiddag. Kram kram Anna o Wille

AnnCathrine sa...

Härlig tolkning av trissen och bra bilder! Förstår det var kul, han är ju bra.

Pialotta sa...

Underbart att få följa med dig på Brollekonsert;) jag ska se honom här i Skåneland i sommar, då han och några till, Refreshments bl.a gästar våra Kristianstadsdagar:)
Kalasbilder och visst är han en riktig prick;)

mimmi sa...

Det var ju härliga bilder :)
Va gott att ni alla håller på att bli friska nu :) Här har vi haft underbart väder idag så man har njutit för fullt här :)

Misswhatsit sa...

Det var ett roligt och uppiggande trissinlägg. Har sett Brolles show i Skellefteå, (endast något större än Åminne), och den var jättebra.:)
Ha en fin vecka!

Martina sa...

Härligt med konsert. :)

Tyvärr är här också rätt ruggigt, känns inte som om sommaren är på väg.

Renoveringen flyter på, tapeterna ska upp på lördag. :)

Önskar dig en fin dag.

Johanna S sa...

Vilken trevlig triss =) ! Snygga bilder!

Carin sa...

Verkar som om halva Vmo drogs till Åminne :-)

Han var nog snyggast där, men å andra sidan, Åminne är inte så stort precis som du skriver :-)) Bra bilder dock!!

Jah Hollis sa...

Det var en originell tolkning av temat. Inte min favorit direkt (egentligen ingen jag brytt mig om att lyssna på) men säkert kul för den som gillar hans musik och stil.

Lizette sa...

riktigt bra bilder ;) han är ju direkt inte dålig att titta på heller, hihi...

Mia sa...

Om inte annat så blev jag alldeles prickig av att titta på din fina fototriss på Brolle ;). Första bilden blir helt klart min favorit!

Hedwig sa...

Det var en annorlunda tolkning, bra jobbat.