måndag, juni 21, 2010

Tidningen

Idag har jag varit på jobbet en sväng för att få mitt schema. Ja, jag ska snart börja jobba lite. Det är delade känslor, kommer bli skönt att få lite avstånd samtidigt som jag absolut inte vill vara utan lilla Claris. Clara kommer inte att börja på någon förskola, vi har nämligen sökt vårdnadsbidrag och fått det. Detta innebär att Clara kommer inte börja på någon förskola före hon är två (förutsatt att vi inte byter regering) Vi kommer att pussla lite mellan mig och Peter och Claras mormor. Känns så skönt att hon får vara hemma ett tag till. Blev dock inte så nöjd med mitt första schema som gäller de första 4 veckorna. Men schemat jag kommer ha där efter fram till jul är super.
Idag hade vi en liten kändis i stadens tidning, de sänder ut en sommar tidning i dagens nummer med vad man kan hitta på i trakten. När jag bläddrar igenom tidningen för att hitta reportaget om min mor, ser jag väldens goaste clara. Nästan så att det kom en tår i mitt öga.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Såg minsann den lilla fotomodellen när jag va på banken idag ( vi har ju inte Värnamo Nyheter)...så fina dom va mormor med barnbarn.

Ni får ha en skön kväll...
Kram
Anna o Wille

Anonym sa...

Visste du inte det? Häftigt! Jag hade också fått en eller två tårar i ögat=) Vilken tidning? Kram/Emelie & Stina

Lizette sa...

men varför sa du inte det när vi sågs, herregud det missade jag helt...får skylla på att jag läste den kl 6 på morgonen idag =/
Ska bli kul att jobba tillsammans igen några veckor..
Kramar

Therese sa...

vilken fin bild! hade inte läst tidningen idag.

Elena sa...

Kändisfamiljen..:) Jättefint kort!