onsdag, juni 23, 2010

Godmorgon!

Idag ska vi ha vi ha en hemma dag. Vi ska packa lite inför morgondagens mini semester, vi ska nämligen till Stockholm. I år firar vi midsommar med bästa Hanna och hennes familj. Längtar så efter dom, vi har inte setts sen bröllopet och det är ju snart ett år sedan. Ska bli så kul att se hur våra små flickor kommer leka. Dess värre har jag alltid ett problem när jag ska åka bort, jag har nämligen ett stort sko behov och vet aldrig vilka jag ska ta med mig. Här kommer ett urval av de jag just nu väljer mellan, men det fattas något .... ett par gladiatorsandaler och de ska jag hitta i Stockholm ;)
Vad ska ni hitta på denna midsommar?

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så mycket fina skor, kan förstå att du har svårt att välja. Men jag är ju den lite mer praktiska typen så jag skulle i alla fall tagit med ett par promenadvänliga = sköna skor. Sen måste man ju ha ett par fina också för det är ju midsommar!! Ha det så trevligt!! Glad midsommar från oss!! Kram Anna o Wille

farmor sa...

Ta SKÖNA skor med dig!
Hoppas ni får en underbar helg i vackra huvudstaden
Vi ses snart hoppas jag
kram till er alla

Anna sa...

Goe du ar!!!! Underbart med skor! Jag maste ut och kopa nya!! Ha sa skoj i sthlm och Halsa Hanna och familj!

Puss puss

ANna Söderberg sa...

Vad kul att ni kommer till Sthlm.
Nästa gång får du komma för att hälsa på mig :).

Visst är det svårt med kläder och SKOR!!
Beslutsångest AB liksom :)

Kram

Förresten, vad kul att ni också gillade Twilight och New Moon :))

Lizette sa...

ja du skor som du tycker är bekväma...du får testa dig fram med de kläder som du ska ha med dig ;)
Gladiatorskorna har jag redan inskaffat, trivs himla bra i dom =9
Midsommar ska vi fira i dina hemtrakter, på öa, kanske vi kollar om där är någon kosa som smiter, hihi...
TREVLIG MIDSOMMAR, hälsa familjen

Evelina sa...

Haha ja det var en himla massa skor :-)
MEN, man kan inte få för många skor!!
Skönt med minisemester!
Kramar

Anonym sa...

Låter som om ni får en toppenhelg! Skönt att komma iväg lite och Stockholm är ju aldrig fel = ). Själva ska vi vara hemma över midsommar. Ola går på kryckor så det blir inte några längre resor för vår del. Ha det så bra och glad midsommar på er!
Kram Johanna och selma

Elena sa...

Vad lite skor du har. Klart du måste köpa fler i STHLM!!!!!!!!!!;) Puss

Jessica A sa...

Förstår dig fullt ut, har samma problem. Jag brukar ta med mig sådär 20 par när vi åker till stugan över semestern och där hamnar de alla i en hög pga platsbrist. Alltså använder jag ändå bara de som ligger överst...