fredag, juni 18, 2010

Inget bad ute idag inte

Nä idag var det inget roligt väder inte, enligt väderrapporten ska det bli fint fram åt dagen. Just nu är det mulet och bara 13,8 och blåsigt. Som tur är så har ju Clara en moster som jobbar i stadens badhus, och om en stund kommer hon och hämtar clarisen. Så idag blir det bad i badhus. Undertiden ska jag trimma en liten hund. Där efter tror jag att jag ska möta upp min syster och dotter för en sväng på stan.
Men vem vet i eftermiddag kanske hon kan få testa sina nya badkläder som kommit från Anna i Aussie :)

4 kommentarer:

Lizette sa...

men vettu, på andra sidan staden vill solen tränga sig fram mellan molnen, så vem vet..lillan kanske får en liten badtur i sin lilla pool i em ;)
Ha en trevlig helg..
Kramar

Anna sa...

Sötis tjejen!! Hoppas att hon får bada snart! Puss och kram jag ringer imorgon!

Anna sa...

Sötis tjejen!! Hoppas att hon får bada snart! Puss och kram jag ringer imorgon!

Anna sa...

Sötis tjejen!! Hoppas att hon får bada snart! Puss och kram jag ringer imorgon!