måndag, juni 01, 2009

Varmt...

... Hej igen. Idag är det varmt... Varmt med stort V. Det vi har lärt oss är att det blir inte lättare för min bättre hälft när det är varmt så denna dagen har varit en pärs för henne. Vi donade och fixade i morse innan det blev för varmt men vi han inte klart, jag tvättade te.x bilen och höll på att krevera i värmen, men Elisabeth fixade te.x med lite påfyllning av jord i våra pallkragar som förövrigt växer så det knakar, även våra potatisprojekt funkar över förväntan men där blir inte bilder denna gången.


Hon hade ont i huvudet så hon sa att hon skulle vila lite, En timme, ett täcke och en kudde senare skuggan ute på baksidan, hittar jag henne i gott sällskap... sovandes... söt som få.


Min syster och hennes man kom förbi på en grillning "bara lite sådär", jag och min syster fick solplatserna...



Det var inte allt varmt... :)

Ingen bebis.

12 kommentarer:

Svinet ;) sa...

Inte visste jag att vi hade ett hängbuks svin i vår trädgård ;)

Anna Söderberg sa...

Ja du Bettan. Jag kommer nog bo framför den där AC:n i sommar. För snart 5 år sen var jag höggravid under sommaren. Då hade vi ingen AC. Då fick jag nöja mig med att ligga naken under takfläkten i sovrummet, haha. Nu har vi ingen takfläkt a'la 80-tal längre :)
Vad sött att vovvisarna kom och sov med dig i skuggan :)

Kämpa på du tappra kvinna!

KRAM

"Farmor" sa...

Åh va mysigt det ser ut att ligga på täcket!
Chelsea vaktar lite extra!
Kram

Malena och Joakim sa...

Hörru svinet :-) Varmt var det men trevligt! Tacktack!

Nästa gång vi ses som sagt...

Största kramen till er!

Lizette sa...

Hmm..detdär såg gott ut. Finns inget bättre än att somna i skuggan ute en varm dag ;) Du är en riktig kämpe du. Var en sväng på jobbet idag, våran lilla Noah blev storebror i söndagsmorse, finns bild på webbisar.
Ha det gott...

Sue sa...

åller med om dagens hetta!!!! Hur tror det var inne på jobbet bland alla maskinerna!!?
Tur att jag har A/C på mitt kontor *blink*

Söt du är lilla Bettan...jobbigt nu, jag vet! Snart ska du få din belöning!!!!!

Många fina kramar till er alla!

anna söderberg sa...

Måste kommentera här igen.
För när jag läser era inlägg och ser på era bilder så verkar och ser ni så härligt lyckliga ut! Det strålar om er och ni verkar ha en sån samhörighet! UNDERBART!!
Allt gott!

KRAM Anna

Anna sa...

jag tar garna lite varme om ni vill skicka over den. Vinter startade officiellt igar och det ar kyligt... jag vet att ni sakert tankte att jag ska inte klaga for jag har det varmt storre delen av aret men vintern ar iaf inte mysig nar det regnar och blaser och ar kallt ute.

Skot om dig underbara Elisabeth, hoppas bebisen kommer snart!

Tanker pa er! Manga kramar

Tina sa...

Åh, jag vet hur jobbigt det är med värmen! Men nu är det ju bara 5 dagar kvar.....!!

Tack för goa kommentarer hos mig!!

Kramar till er båda!!

Carin sa...

Ser ut som om ni trots allt mår bra och njuter!
Passa på att vila, snart är det någon annan som bestämmer takten!

Carin sa...

2 days the day va? Egentligen alltså, alla vet vi ju att bäbben kommer 10 juni! två dagar efter farfar/morfar Torsten, en lätt dag att komma ihåg.

Carin och Henke sa...

Vi VILL se bild på tösen NU!!!!!
Ok, fel dag men kön och tid rätt ok va???

STORT GRATTIS!!